Readers Fan Arts

Castigator – Readers Fan Art: iunie

Vreau sa-mi cer scuze pentru intarziere, chiar nu stiu cum nu am postat pana acum, postul chiar era facut, doar trebuia sa o public.

Castigatorul este…..Calina Antonia. Felicitari.

Vei primi din partea mea o gentuta facuta de mine, sper sa-ti placa. O sa te rog sa-mi trimiti adresa ta completa pe simonna70@yahoo.com. Si te-as mai ruga sa alegi un fan art ca sa o pot pune pe bara din dreapta a blogului.

Si as vrea sa va mai anunt inca ceva…….

IMPORTANT.

Va astept fan arturile voastre pentru luna iunie, puteti trimite pana pe 25 iulie, si de data aceasta veti castiga o CARTE. Da, ati citit bine, pentru cei care imi vor trimite fan arturile, vor putea castiga cartea Despartirea ( vol 4, Cercul Secret) de Aubrey Clark.

Deci, astept sa participati cat mai multi.

7 gânduri despre „Castigator – Readers Fan Art: iunie

Lasă un comentariu